Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2008 03:02 - Снощи за първи път ходих на курва
Автор: junkhead Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15697 Коментари: 13 Гласове:
2

Последна промяна: 13.06.2008 00:51


  . 
  както питаше едно малко, заблудено дете от женски пол на 16 години няколко дни преди доброволно да си легне с един, а после и с друг от моите приятели "какво му харесват толкова на секса?" Но това беше преди 13 години. И мен викаше тя тогава, но аз и отказах. Такъв си бях по онова време - не лягах с жена, която не ми харесваше, и рядко лягах с жени, по тая причина... 13 години, обаче, минаха, и сега бих ебал малка тайландска курва с ясното съзнание, че през нея са минали цялата фауна човешка, барабар с няколко чекиджийо-интелектуалци (това сам си го измислих за определение на себе си, и за всички други, дето са се мислили за много умни, а всъщност лъскат чекии всеки ден).
  щях, предполагам, да забия дългия си като на оня от "Кис"  език в тясното и  дупе . Нека уточним, че "тясно" е само за автовъзбуждане, иначе физичните закони, а и чисто човешката логика, биха били в разрез с подобно определение за анус, който бива консумиран по три-четири пъти на нощ, и то не говорим за сране.
  но да се върнем на курвалячеството (Б.ред - ходене по проститутки), понеже за "сранйе", както казват наш"те западни съседи, вие изберете кои, можем много да кажем, но няма да е релевантно(:))Нека разкажа как ходих на курва.
  тук е моментът да се извиня на всички  редови курви, които не вземат пари за услугите си, а работят на "ангария" за вечно загорялото мъжко съсловие, че използвам тази дума вместо по-обидното "проститутка". Простете, че приравних всички вас, жени, постигнали сексуално осъзнаване, обичащи секса,  с жалките, комерсиални ваши подобия, които вземат пари за онова, което ние, мъжете, си мислим, че ни се полага безплатно, по подразбиране,  но всъщност сме готови да хвърлим и цяла заплата за "Негово величество", стига да се падне сгоден случай
 казах "ходих", и това, за съжаление, изчерпва списъка на дейности, които практикувах в тази вечер. Но защо, ще питате вие? Дали не ми е станал. Сигурно нямаше - бях изсмъркал доста кокаин, плюс ракия, но не се стигна дотам да тествам тази градска легенда за прословутата булгаристанска потентност, която ,сигурен съм, много български жени биха оспорили, ако имаха право на глас в българските градски легенди.
  разгадката беше далеч по-жалка, а сега си мисля, може и за добро да е било. Поне пари спестих, а още не ги бера по дърветата.  Приятелят ми, дето ме замъкна там (тука не говоря за хуя си !!!)
, пряко волята ми , нахлу в стаята възмутен от тарифата (аз му казвах да се пазари предварително, ама нейсе) и ме измъкна точно мигове преди да опозная прословутото себераздаване на азиатската жена към белия мъж.
  и така и аз ходих на курва, барабарпеткосмъжете реших да ставам, сега чакам приятелката си  да дойде да ме изведе на вечеря, за да си говорим за класическа музика и спортни танци, а аз мислом да се облизвам при идеята, че ще я лижа тая вечер, фантазирайки си за моята непостигната 200-доларова тайландска мечта. Случва се...
Най-лошото е,  че всичко, което написах е вярно...С изключение на класическата музика и спортните танци. Всъщност ще си говорим за това колко много съм пропаднал...
 


Тагове:   път,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. eien - Като съм гледала рекламите в Тайланд, тази 200 доларова
12.06.2008 06:01
ще трябва да е от кралската рода.
цитирай
2. cefulesteven - Дори описаното преживяване да е ...
12.06.2008 23:04
Дори описаното преживяване да е едно към едно написано както е било, без грам измислица, напълно точно това е литературен герой и ти, и не съвсем ти. Част от теб го е изживяла, част от теб го е създала, защото май това си ти е маниера на живеене, а и на писане.

Поздрав.
цитирай
3. coffeen - най-сетне
16.06.2008 20:31
нещо свежо да прочета. неподражаем стил във всяко отношение.
цитирай
4. анонимен - :)
16.06.2008 22:07
:))))
цитирай
5. physnews - тайландски масаж
17.06.2008 00:06
ооо, дааааа:-))))
цитирай
6. анонимен - Гаврил
20.06.2008 03:50
По последна статистика около 60 % от българите в България имат сексуални проблеми (не им става), така че за каква потентност става въпрос ?
цитирай
7. spasunger - cefulesteven
07.09.2008 15:36
Не си губи думите с разни АНАЛизи.
цитирай
8. zaw12929 - Добре дошли
08.09.2008 08:27
Продължавай. Славата и на Слави се върти, че всичките му мъдрости се въртят около ануса и... така се върти и целия свят!
На добър час.
цитирай
9. rotazia - Защо ли ми се драйфа, питам като б...
19.09.2008 10:50
Защо ли ми се драйфа , питам като будала...
цитирай
10. viki11 - Това е глупост, че на 60% от бълга...
20.09.2008 22:34
Това е глупост, че на 60% от българите не им става. Невъзможно.
А и трябва да се опитва. Все има някаква причина за това и да се премахне.
цитирай
11. brainfucker - :)))
23.09.2008 09:40
Баща ми казва "какъвто си го направиш, такъв ще си го ползваш"...ето в това правило, или по-точно в неспазването и неосъзнаването му, се корени проблемът с ширещата се импотентност, която всъщност е най-вече сексуална неграмотност....дано поне тайландките да са наясно :)
цитирай
12. errorreport - Много смях
25.09.2008 17:44
с твоите постинги. Верно неподражаем стил. Да напишеш още от тези, ей :)
цитирай
13. анонимен - Гаврил
15.02.2010 08:43
аве изрод, защо си ми откраднал картината?!? Еба си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: junkhead
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67852
Постинги: 3
Коментари: 19
Гласове: 95
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930