Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 22:37 - Пакнейбах
Автор: junkhead Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3011 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 05.10.2009 09:10


.
и кво ся? Напоследък ме мъчи голям пакнейбах. Доведоха, значи, това девойче от съседен град. Толкова хубава, толкова крехка, че аз започнах да прелиствам целият си репертоар по впечатляване на жени. Явно или не съм чел добре, или четивото ми беше остаряло, щото мацката я свали един полунисък младеж с прическа ала Кристияно Роналдо, тоест, "Завръщането на футболното киче". И така, пакнейбах :(
Абе изобщо, напоследък си ме гони невървеж. Айде, за описаната вече ситуация - стар съм, наркоман съм, пияница, не ми става, беден съм...Може и да е някое от тия причини, че не чуках. Но кажете, как, за бога, ми се случи, точно когато сполучих за първи път от много време насам да излъжа едно русо дете да се събличаме взаимно, пак да не мога да еба?
Вече се бях разделил с гаджето си, така че, спокойно - не изневерявах. Хубав съм иначе, и оная ми работа е голяма, макар че рядко ми се удава възможност да го демонстрирам. Всичко друго не ми е наред. А, да, умен съм и знам всички световни столици, с изключение на Африка и Азия, но то в днешно време да си умен е проклятие повече, отколкото добродетел. Забелязъл съм, че броя наизустени столици е обратно пропорционален на процента шанс да ебеш. Ето снощи например, докато препитвах един руски евреин за столиците в Южна Америка, онази мацка се свали с шибания футбалер. Тази злощастна случка ме навежда над следното предложение - ако се пръкне някой като Хитлер отново, нека се заеме с футбалерите този път, а не с евреите. Очевидно първите са тези, дето ни ебат жените.
но да не се отплесваме, все пак, разказвах ви как не ебах.
презервативът е много полезно нещо, освен ако случайно не сте решили  да изпитате що годе някакво удоволствие от потното боричкане, наречено "секс". Презервативът предпазва от СПИН, сифилис, трипер, гъбички и добро ебане. Именно в това гумено изделие, или да кажа изчадие, бе ключа към моето сексуално фиаско.
По принцип чукам без презерватив. Толкова рядко чукам, че тази статистика сама по себе си може да влезе в графата "статистическа грешка". както и да е, опитвам се да кажа, че обикновено когато дойде момента да ползвам оная си работа за цели, различни от пикаене, стигне ли се до презерватив, обикновено злощастно губя ерекцията си. случайно ли е, че думите "презерватив" и "презрение" започват по един и същи начин?
та, ще кажете вие, тоя му е спаднал от презерватива. Да, ама пак не познахте.
в интерес на истината, този път инатият ми иначе хуй запази прилично самообладание, и почти ме приближи към мечтаното от всеки мъж занятие да прониква дълбоко в купчината месо, която представлява услужливо нагъзилата се жена в процеса, наричан от мнозина "секс",  а от мен вече - "загуба на време".
Започнах леко да тласкам,а момичето дори се опита да пъшка - преиграваше очевидно, понеже тъкмо бях започнал, а освен гигантските размери на члена ми, не знам да притежавам други черти на голям любовник. По петинга не ме бива - нервак съм, и губя търпение лесно а за любовната игра се иска търпение. Така че, стоновете на девойката противно на всякаква логика започнаха да ми действат девъзбуждащо, поради появилите се подозрения за симулативност. Но и това не бе главният проблем.
презервативът, освен всички гореизброени недостатъци, смърди на гума. ето с тази точно миризма не можах да се справя. При всеки тласък на похотта лепкавата смрад ме удряше безпощадно в носа, и на втората минута нямаше и помен от изненадалата мен самия твърдина. измислих някакво нелепо оправдание за сексуалният си сакатлък, и потънах в нощта сам, очукан и прегърбен, както всяка друга вечер. Да, предпазих се от СПИН, но липсата на самочувствие също може да е смъртоносна болест.





Гласувай:
3



Предишен постинг

1. coffeen - да..
11.09.2009 00:26
станал си още по-добър
цитирай
2. spasunger - :-)
14.11.2009 17:29
Брат, хвани си някоя фуста за постоянно. Има много предимства:

- по-тънко ти ляга - не е нужно да я черпиш в барове и да й купуваш скъпи джунджурии за всяко ебанье
- с времето ти става по-предана - готова е на всичко да продължи да те има и да продължаваш да я ебеш
- знаеш кво ебеш - има ли болести, няма ли, и какви
- и не на последно място - може да има сестра - като ти писне й теглиш една майна и минаваш на сестрата - тъкмо горе-долу си я опознал вече ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: junkhead
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66930
Постинги: 3
Коментари: 19
Гласове: 95
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031